UCHWAŁA Nr LV/349/18
RADY MIEJSKIEJ W PODDĘBICACH
z dnia 29 marca 2018 r.
w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania, w tym zakresu danych, które powinny być zawarte we wniosku o udzielenie dotacji i w rozliczeniu jej wykorzystania, terminu przekazania informacji o liczbie dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju, uczniów, wychowanków lub uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych oraz terminu i sposobu rozliczenia wykorzystania dotacji dla publicznych i niepublicznych, prowadzonych przez osoby prawne inne niż Gmina Poddębice lub osoby fizyczne: placówek wychowania przedszkolnego oraz szkół podstawowych
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875, poz. 2232, z 2018 r. poz. 130) oraz na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2203) – uchwala się, co następuje:
§1. Ustala się tryb udzielania i rozliczania dotacji oraz tryb przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania, w tym zakres danych, które powinny być zawarte we wniosku o udzielenie dotacji i w rozliczeniu jej wykorzystania, termin przekazania informacji o liczbie dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju, uczniów, wychowanków lub uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych oraz termin i sposób rozliczenia wykorzystania dotacji dla publicznych i niepublicznych, prowadzonych przez osoby prawne inne niż Gmina Poddębice lub osoby fizyczne:
1) placówek wychowania przedszkolnego,
2) szkół podstawowych;
- zwanych dalej "podmiotami dotowanymi".
§2. 1. Osoby prowadzące placówki wychowania przedszkolnego, o których mowa w art. 2 pkt. 20 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2203), szkoły podstawowe składają odrębne wnioski o udzielenie dotacji dla każdej prowadzonej jednostki oświatowej, zawierające informacje o planowanej liczbie uczniów lub wychowanków – nie później niż do 30 września roku poprzedzającego rok udzielenia dotacji.
2. Obowiązku, o którym mowa w ust. 1, nie stosuje się do placówek wychowania przedszkolnego – w roku, w którym dotacja została przyznana w drodze otwartego konkursu ofert.
3. Wzór wniosku o udzielenie dotacji stanowi załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§3. 1. Osoba prowadząca podmiot dotowany składa w terminie do 10 dnia każdego miesiąca
Burmistrzowi Poddębic informację o faktycznej liczbie uczniów placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej, a także uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych i dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju, na których przysługuje dotacja udzielana w trybie ustawy o finansowaniu zadań oświatowych - według stanu na pierwszy dzień roboczy danego miesiąca.
2. Wzór informacji miesięcznej o aktualnej liczbie uczniów stanowi załącznik nr 2 do niniejszej uchwały.
§4. 1. Osoba prowadząca podmiot dotowany, jest zobowiązana przekazywać Burmistrzowi Poddębic pisemne rozliczenie z otrzymanej części dotacji do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło jej przekazanie, a w terminie do 15 stycznia roku następującego po roku udzielenia dotacji rozliczenie roczne otrzymanej dotacji.
2. Osoby prowadzące podmioty dotowane, które kończą swoją działalność w trakcie trwania roku budżetowego składają, w terminie 15 dni od daty zakończenia działalności, pisemne rozliczenie z wykorzystania otrzymanej dotacji, za okres od początku roku kalendarzowego do dnia zakończenia działalności.
3. Rozliczenie dotacji, o której mowa w ust. 1 dokonywane jest osobno na:
1) uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej;
2) uczniów i wychowanków posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, uczestników zajęć rewalidacyjno – wychowawczych, objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka, uczniów oddziałów integracyjnych.
4. Wzór miesięcznego rozliczenia dotacji obowiązujący w 2018 r. stanowi załącznik nr 3 do niniejszej uchwały. Wzór miesięcznego rozliczenia dotacji obowiązujący od 1 stycznia 2019 r. stanowi załącznik nr 4 do niniejszej uchwały. Wzór rocznego rozliczenia dotacji obowiązujący w 2018 r. stanowi załącznik nr 5 do niniejszej uchwały. Wzór rocznego rozliczenia dotacji obowiązujący od 1 stycznia 2019 r. stanowi załącznik nr 6 do niniejszej uchwały.
5. Organ dotujący ma prawo żądania wyjaśnień i dodatkowych informacji w zakresie złożonych rozliczeń oraz korekt tych rozliczeń.
§5. Organowi dotującemu przysługuje prawo kontroli prawidłowości pobrania dotacji oraz prawidłowości wykorzystania dotacji, przez podmioty dotowane.
§6. 1. Kontrolę przeprowadzają pracownicy Urzędu Miejskiego w Poddębicach na podstawie imiennego upoważnienia wydanego przez Burmistrza Poddębic
2. Upoważnienie zawiera:
1) oznaczenie organu, datę i miejsce wystawienia;
2) wskazanie podstawy prawnej kontroli;
3) imiona i nazwiska upoważnionych pracowników;
4) określenie nazwy kontrolowanego podmiotu dotowanego i organu prowadzącego;
5) określenie zakresu kontroli;
6) datę rozpoczęcia i przewidywany termin zakończenia kontroli;
7) podpis osoby udzielającej upoważnienia z podaniem zajmowanego stanowiska i funkcji.
3. O zamiarze przeprowadzenia kontroli, kontrolujący zawiadamia kontrolowany podmiot dotowany - nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia kontroli.
4. Czynności kontrolne przeprowadza się w siedzibie podmiotu dotowanego w dniach i godzinach pracy obowiązujących w podmiocie kontrolowanym.
5. Kontrolujący mają prawo dokonywania odpisów i kserokopii kontrolowanej dokumentacji.
6. Dokumenty okazane przez kontrolowanego i sprawdzane na kontroli podlegają parafowaniu przez kontrolujących.
§7. 1. Z przeprowadzonej kontroli sporządza się protokół kontroli w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, który podpisują kontrolujący i przedstawiciele kontrolowanego podmiotu.
2. Protokół kontroli powinien zawierać:
1) nazwę kontrolowanego podmiotu w pełnym brzmieniu i jej adres;
2) wskazanie podmiotu prowadzącego;
3) imiona, nazwiska i stanowiska służbowe osób przeprowadzających kontrolę;
4) datę rozpoczęcia i zakończenia kontroli;
5) określenie przedmiotowego zakresu kontroli i okresu objętego kontrolą;
6) imię i nazwisko osoby reprezentującej kontrolowany podmiot;
7) opis dokonanych ustaleń faktycznych;
8) opis stwierdzonych nieprawidłowości z uwzględnieniem ich przyczyn i skutków;
9) opis dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych dowodów;
10) informację o sporządzonych załącznikach stanowiących dowody w stosunku do ustaleń protokołu kontroli;
11) informację o przysługującym prawie odmowy podpisania protokołu i złożenia w terminie 3 dni od daty otrzymania pisemnych wyjaśnień, co do przyczyny tej odmowy;
12) podpisy osób kontrolujących oraz przedstawiciela kontrolowanego podmiotu.
§8. 1. Jeżeli osoba reprezentująca kontrolowany podmiot odmawia podpisania protokołu – protokół podpisują jedynie osoby kontrolujące, czyniąc w nim adnotację o odmowie podpisania protokołu oraz dołączają pisemne wyjaśnienie przyczyn odmowy podpisu.
2. Odmowa podpisania protokołu nie wstrzymuje wydania wniosków pokontrolnych oraz dochodzenia zwrotu dotacji w trybie określonym w odrębnych przepisach.
3. Osoba reprezentująca kontrolowany podmiot dotowany może zgłosić Burmistrzowi Poddębic w terminie 7 dni od dnia podpisania protokołu kontroli, pisemne wyjaśnienia lub zastrzeżenia co do ustaleń zawartych w protokole.
4. Burmistrz Poddębic rozpatruje wyjaśnienia i zastrzeżenia oraz zawiadamia pisemnie podmiot dotowany o wyniku tego rozpatrzenia w terminie 14 dni od dnia ich wpływu.
§9. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Poddębic.
§10. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego, z wyjątkiem § 4 ust. 3 pkt. 2, który wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2019 r.
ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Uchwały Nr LV/349/18
Rady Miejskiej w Poddębicach
z dnia 29 marca 2018 r.
……………………………..
(pieczęć organu prowadzącego
- osoby prawnej lub imię i nazwisko osoby fizycznej
Burmistrz Poddębic
Wniosek o udzielenie dotacji oświatowej na ……… rok
Miejsce złożenia wniosku: Urząd Miejski w Poddębicach
Termin złożenia: do 30 września roku poprzedzającego rok udzielenia dotacji
I. DANE O ORGANIE PROWADZĄCYM
1. Wnioskodawca: Osoba prawna □ Osoba fizyczna □
2. Nazwa osoby prawnej/ imię i nazwisko osoby fizycznej:
Imię i nazwisko/ Pełna nazwa: | Adres: |
3. Numer i data zaświadczenia o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych
Numer | Data |
4. Rachunek bankowy placówki wychowania przedszkolnego / szkoły
Nazwa i adres banku | Nr rachunku bankowego |
II. DANE O SZKOLE/PLACÓWCE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Dane podmiotu dotowanego:
Nazwa podmiotu dotowanego: | |
Adres szkoły/placówki wychowania przedszkolnego: | |
REGON | |
NIP | |
Typ i rodzaj szkoły/placówki wychowania przedszkolnego | □ publiczna □ niepubliczna |
□ przedszkole □ szkoła podstawowa □ oddział przedszkolny w szkole podstawowej |
|
Tel. kontaktowy | |
III. DANE O PLANOWANEJ LICZBIE UCZNIÓW
Planowana liczba uczniów/wychowanków w placówce wychowania przedszkolnego, szkole podstawowej w roku 20…… w okresie:
styczeń - sierpień | wrzesień - grudzień |
w tym planowana liczba uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich szkoły podstawowej w okresie:
styczeń - sierpień | wrzesień - grudzień |
w tym planowana liczba uczniów objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju w okresie:
styczeń - sierpień | wrzesień - grudzień |
w tym planowana liczba uczniów objętych zajęciami rewalidacyjno – wychowawczymi w okresie:
styczeń - sierpień | wrzesień - grudzień |
w tym planowana liczba uczniów niepełnosprawnych z podaniem rodzajów niepełnosprawności:
liczba osób | rodzaj niepełnosprawności |
IV. OŚWIADCZENIA
1. Osoba prowadząca zobowiązuje się do składania comiesięcznych informacji o aktualnej liczbie uczniów.
2. Oświadczam, iż wszystkie zawarte we wniosku dane są zgodne ze stanem faktycznym.
……………………………….. | ………………………….. | |
(miejscowość, data) | (pieczątka imienna i czytelny podpis osoby fizycznej lub przedstawiciela osoby prawnej prowadzącej dotowaną jednostkę) |
Pouczenie:
1) Wniosek powinien być wypełniony czytelnie i zawierać zgodne z wpisem do ewidencji dane.
2) W przypadku zmiany danych zawartych we wniosku należy niezwłocznie poinformować o zaistniałych zmianach organ dotujący.
W przypadku prowadzenia kilku typów szkół/placówek wychowania przedszkolnego wniosek należy wypełnić dla każdej jednostki osobno.
ZAŁĄCZNIK Nr 2 do Uchwały Nr LV/349/18
Rady Miejskiej w Poddębicach
z dnia 29 marca 2018 r.
……………………………..
(pieczęć organu prowadzącego
- osoby prawnej lub imię i nazwisko osoby fizycznej)
Burmistrz Poddębic
Informacja miesięczna o aktualnej liczbie uczniów
według stanu na pierwszy dzień roboczy miesiąca …………… 20…. roku
Miejsce złożenia informacji: Urząd Miejski w Poddębicach
Termin złożenia: do 10 dnia każdego miesiąca
I. DANE O ORGANIE PROWADZĄCYM
Osoba prawna □ Osoba fizyczna □
Nazwa osoby prawnej/ imię i nazwisko osoby fizycznej:
Imię i nazwisko/ Pełna nazwa: | Adres: |
II. DANE O SZKOLE/PLACÓWCE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Dane podmiotu dotowanego:
Nazwa podmiotu dotowanego: | |
Adres szkoły/placówki wychowania przedszkolnego: | |
Typ i rodzaj szkoły/placówki wychowania przedszkolnego | □ publiczna □ niepubliczna |
□ przedszkole □ szkoła podstawowa □ oddział przedszkolny w szkole podstawowej |
|
Tel. kontaktowy | |
Rachunek bankowy placówki wychowania przedszkolnego/szkoły
Nazwa i adres banku | Nr rachunku bankowego |
III. DANE O AKTUALNEJ LICZBIE UCZNIÓW
1. Liczba uczniów w placówce wychowania przedszkolnego, szkole podstawowej:
liczba osób |
w tym liczba uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich szkoły podstawowej:
liczba osób |
w tym aktualna liczba uczniów objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju
(na podstawie opinii Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka):
liczba osób |
w tym aktualna liczba uczniów objętych zajęciami rewalidacyjno - wychowawczymi
(na podstawie orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych):
liczba osób |
w tym informacja o uczniach niepełnosprawnych,
(na podstawie orzeczenia Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej o potrzebie kształcenia specjalnego):
Imię i nazwisko ucznia |
rodzaj niepełnosprawności (zgodny z orzeczeniem) |
Data wydania orzeczenia |
2. Liczba uczniów, którzy przybyli lub ubyli z placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej w miesiącu ubiegłym - po pierwszym dniu tego miesiąca.
liczba osób, które przybyły do placówki | Imię i nazwisko ucznia | Liczba osób, które ubyły z placówki | Imię i nazwisko ucznia |
3. Liczba uczniów w placówce wychowania przedszkolnego zamieszkujących na terenie innych gmin.
Lp. | Imię i nazwisko ucznia | Data urodzenia ucznia | Nazwa gminy, na terenie której uczeń zamieszkuje |
4. Aktualna na miesiąc …......................... lista uczniów:
Lp. | Imię i nazwisko ucznia | Data urodzenia ucznia | Nazwa gminy, na terenie której uczeń zamieszkuje | |||
……………………………….. | ………………………….. | |||||
(miejscowość, data) | (pieczątka imienna i czytelny podpis osoby fizycznej lub przedstawiciela osoby prawnej prowadzącej dotowaną jednostkę) |
W przypadku prowadzenia kilku typów szkół/placówek wychowania przedszkolnego informację należy wypełnić dla każdej jednostki osobno.
ZAŁĄCZNIK Nr 3 do Uchwały Nr LV/349/18
Rady Miejskiej w Poddębicach
z dnia 29 marca 2018 r.
……………………………..
(pieczęć organu prowadzącego
- osoby prawnej lub imię i nazwisko osoby fizycznej
Burmistrz Poddębic
Rozliczenie miesięczne dotacji oświatowej otrzymanej z budżetu Gminy Poddębice
Rozliczenie za miesiąc ….....................20... r
Miejsce złożenia rozliczenia: Urząd Miejski w Poddębicach
Termin złożenia: do 15 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło przekazanie dotacji
I. DANE O ORGANIE PROWADZĄCYM
Osoba prawna □ Osoba fizyczna □
Nazwa osoby prawnej/ imię i nazwisko osoby fizycznej:
Imię i nazwisko/ Pełna nazwa: | Adres: |
II. DANE O SZKOLE/PLACÓWCE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Dane podmiotu dotowanego:
Nazwa podmiotu dotowanego: | |
Adres szkoły/placówki wychowania przedszkolnego: | |
Typ i rodzaj szkoły/placówki wychowania przedszkolnego | □ publiczna □ niepubliczna |
□ przedszkole □ szkoła podstawowa □ oddział przedszkolny w szkole podstawowej |
|
Tel. kontaktowy | |
III. ROZLICZENIE DOTACJI
1. Kwota dotacji otrzymana w miesiącu, którego dotyczy rozliczenie na:
uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej
Kwota otrzymanej dotacji: |
2. Zestawienie wydatków dotowanej jednostki sfinansowanych z dotacji na uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej:
Lp. | Rodzaj wydatku | Kwota wydatku | |||
1. | Wynagrodzenia pracowników | ||||
2. | Pochodne od wynagrodzeń | ||||
3. | Zakup materiałów i wyposażenia | ||||
4. | Wydatki eksploatacyjne | ||||
5. | Zakup usług | ||||
6. | Pozostałe wydatki bieżące – wymienić, jakie: | ||||
7. | Zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 35 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych | ||||
8. | Inne rodzaje (podać jakie) | ||||
9. | Wynagrodzenie osoby fizycznej prowadzącej dotowany podmiot za pełnienie funkcji dyrektora podmiotu oświatowego | ||||
RAZEM: | |||||
……………………………….. | ………………………….. | ||||
(miejscowość, data) | (pieczątka imienna i czytelny podpis osoby fizycznej lub przedstawiciela osoby prawnej prowadzącej dotowaną jednostkę) |
W przypadku prowadzenia kilku typów szkół/placówek wychowania przedszkolnego rozliczenie należy wypełnić dla każdej jednostki osobno.
ZAŁĄCZNIK Nr 4 do Uchwały Nr LV/349/18
Rady Miejskiej w Poddębicach
z dnia 29 marca 2018 r.
……………………………..
(pieczęć organu prowadzącego
- osoby prawnej lub imię i nazwisko osoby fizycznej
Burmistrz Poddębic
Rozliczenie miesięczne dotacji oświatowej otrzymanej z budżetu Gminy Poddębice
Rozliczenie za miesiąc ….....................20... r
Miejsce złożenia rozliczenia: Urząd Miejski w Poddębicach
Termin złożenia: do 15 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło przekazanie dotacji
I. DANE O ORGANIE PROWADZĄCYM
Osoba prawna □ Osoba fizyczna □
Nazwa osoby prawnej/ imię i nazwisko osoby fizycznej:
Imię i nazwisko/ Pełna nazwa: | Adres: |
II. DANE O SZKOLE/PLACÓWCE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Dane podmiotu dotowanego:
Nazwa podmiotu dotowanego: | |
Adres szkoły/placówki wychowania przedszkolnego: | |
Typ i rodzaj szkoły/placówki wychowania przedszkolnego | □ publiczna □ niepubliczna |
□ przedszkole □ szkoła podstawowa □ oddział przedszkolny w szkole podstawowej |
|
Tel. kontaktowy | |
III. ROZLICZENIE DOTACJI
1. Kwota dotacji otrzymana w miesiącu, którego dotyczy rozliczenie na:
1) uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej
Kwota otrzymanej dotacji: |
2) uczniów i wychowanków posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka, uczniów oddziałów integracyjnych.
Kwota otrzymanej dotacji: |
2. Zestawienie wydatków dotowanej jednostki sfinansowanych z dotacji na uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej:
Lp. | Rodzaj wydatku | Kwota wydatku |
1. | Wynagrodzenia pracowników | |
2. | Pochodne od wynagrodzeń | |
3. | Zakup materiałów i wyposażenia | |
4. | Wydatki eksploatacyjne | |
5. | Zakup usług | |
6. | Pozostałe wydatki bieżące – wymienić, jakie: | |
7. | Zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 35 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych | |
8. | Inne rodzaje (podać jakie) | |
9. | Wynagrodzenie osoby fizycznej prowadzącej dotowany podmiot za pełnienie funkcji dyrektora podmiotu oświatowego | |
RAZEM: |
3. Zestawienie wydatków dotowanej jednostki sfinansowanych z dotacji na uczniów i wychowanków posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka, uczniów oddziałów integracyjnych.
Lp. | Rodzaj wydatku | Kwota wydatku | ||
1. | Wynagrodzenia nauczycieli | |||
2. | Wynagrodzenia pozostałych pracowników wychowawczo- opiekuńczych | |||
3. | Pochodne od wynagrodzeń | |||
4. | Zakup materiałów i wyposażenia | |||
5. | Zakup pomocy dydaktycznych | |||
6. | Zakup usług | |||
7. | Pozostałe wydatki bieżące - wymienić jakie | |||
8. | Zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 35 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych | |||
RAZEM: | ||||
……………………………….. | ………………………….. | |||
(miejscowość, data) | (pieczątka imienna i czytelny podpis osoby fizycznej lub przedstawiciela osoby prawnej prowadzącej dotowaną jednostkę) |
W przypadku prowadzenia kilku typów szkół/placówek wychowania przedszkolnego rozliczenie należy wypełnić dla każdej jednostki osobno.
ZAŁĄCZNIK Nr 5 do Uchwały Nr LV/349/18
Rady Miejskiej w Poddębicach
z dnia 29 marca 2018 r.
……………………………..
(pieczęć organu prowadzącego
- osoby prawnej lub imię i nazwisko osoby fizycznej
Burmistrz Poddębic
Rozliczenie roczne dotacji oświatowej otrzymanej z budżetu Gminy Poddębice
Rozliczenie za rok ……..
Miejsce złożenia rozliczenia: Urząd Miejski w Poddębicach
Termin złożenia: do dnia 15 stycznia roku następującego po roku, w którym została udzielona dotacja
I. DANE O ORGANIE PROWADZĄCYM
Osoba prawna □ Osoba fizyczna □
Nazwa osoby prawnej/ imię i nazwisko osoby fizycznej:
Imię i nazwisko/ Pełna nazwa: | Adres: |
II. DANE O SZKOLE/PLACÓWCE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Dane podmiotu dotowanego:
Nazwa podmiotu dotowanego: | |
Adres szkoły/placówki wychowania przedszkolnego: | |
REGON | |
NIP | |
Typ i rodzaj szkoły/placówki wychowania przedszkolnego | □ publiczna □ niepubliczna |
□ przedszkole □ szkoła podstawowa □ oddział przedszkolny w szkole podstawowej |
|
Tel. kontaktowy | |
III. ROZLICZENIE DOTACJI
1. Kwota dotacji otrzymana na:
uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej
Ogółem kwota otrzymanej dotacji: | |
Wykorzystana kwota dotacji: | |
Zwrócona kwota dotacji: |
2. Zestawienie wydatków dotowanej jednostki sfinansowanych z dotacji na uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej:
Lp. | Rodzaj wydatku | Kwota wydatku | |||
1. | Wynagrodzenia pracowników | ||||
2. | Pochodne od wynagrodzeń | ||||
3. | Zakup materiałów i wyposażenia | ||||
4. | Wydatki eksploatacyjne | ||||
5. | Zakup usług | ||||
6. | Pozostałe wydatki bieżące – wymienić, jakie: | ||||
7. | Zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 35 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych | ||||
8. | Inne rodzaje (podać jakie) | ||||
9. | Wynagrodzenie osoby fizycznej prowadzącej dotowany podmiot za pełnienie funkcji dyrektora podmiotu oświatowego | ||||
RAZEM: | |||||
……………………………….. | ………………………….. | ||||
(miejscowość, data) | (pieczątka imienna i czytelny podpis osoby fizycznej lub przedstawiciela osoby prawnej prowadzącej dotowaną jednostkę) |
W przypadku prowadzenia kilku typów szkół/placówek wychowania przedszkolnego rozliczenie należy wypełnić dla każdej jednostki osobno.
ZAŁĄCZNIK Nr 6 do Uchwały Nr LV/349/18
Rady Miejskiej w Poddębicach
z dnia 29 marca 2018 r.
……………………………..
(pieczęć organu prowadzącego
- osoby prawnej lub imię i nazwisko osoby fizycznej
Burmistrz Poddębic
Rozliczenie roczne dotacji oświatowej otrzymanej z budżetu Gminy Poddębice
Rozliczenie za rok ……..
Miejsce złożenia rozliczenia: Urząd Miejski w Poddębicach
Termin złożenia: do dnia 15 stycznia roku następującego po roku, w którym została udzielona dotacja
I. DANE O ORGANIE PROWADZĄCYM
Osoba prawna □ Osoba fizyczna □
Nazwa osoby prawnej/ imię i nazwisko osoby fizycznej:
Imię i nazwisko/ Pełna nazwa: | Adres: |
II. DANE O SZKOLE/PLACÓWCE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Dane podmiotu dotowanego:
Nazwa podmiotu dotowanego: | |
Adres szkoły/placówki wychowania przedszkolnego: | |
REGON | |
NIP | |
Typ i rodzaj szkoły/placówki wychowania przedszkolnego | □ publiczna □ niepubliczna |
□ przedszkole □ szkoła podstawowa □ oddział przedszkolny w szkole podstawowej |
|
Tel. kontaktowy | |
III. ROZLICZENIE DOTACJI
1. Kwota dotacji otrzymana na:
1) uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej
Ogółem kwota otrzymanej dotacji: | |
Wykorzystana kwota dotacji: | |
Zwrócona kwota dotacji: |
2) uczniów i wychowanków posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka, uczniów oddziałów integracyjnych.
Ogółem kwota otrzymanej dotacji: | |
Wykorzystana kwota dotacji: | |
Zwrócona kwota dotacji: |
2. Zestawienie wydatków dotowanej jednostki sfinansowanych z dotacji na uczniów i wychowanków uczęszczających do placówki wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowej:
Lp. | Rodzaj wydatku | Kwota wydatku |
1. | Wynagrodzenia pracowników | |
2. | Pochodne od wynagrodzeń | |
3. | Zakup materiałów i wyposażenia | |
4. | Wydatki eksploatacyjne | |
5. | Zakup usług | |
6. | Pozostałe wydatki bieżące – wymienić, jakie: | |
7. | Zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 35 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych | |
8. | Inne rodzaje (podać jakie) | |
9. | Wynagrodzenie osoby fizycznej prowadzącej dotowany podmiot za pełnienie funkcji dyrektora podmiotu oświatowego | |
RAZEM: |
3. Zestawienie wydatków dotowanej jednostki sfinansowanych z dotacji na uczniów i wychowanków posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, uczestników zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka, uczniów oddziałów integracyjnych.
Lp. | Rodzaj wydatku | Kwota wydatku |
1. | Wynagrodzenia nauczycieli | |
2. | Wynagrodzenia pozostałych pracowników wychowawczo- opiekuńczych | |
3. | Pochodne od wynagrodzeń | |
4. | Zakup materiałów i wyposażenia | |
5. | Zakup pomocy dydaktycznych | |
6. | Zakup usług | |
7. | Pozostałe wydatki bieżące - wymienić jakie | |
8. | Zakup środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, o których mowa w art. 35 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych | |
RAZEM: |
……………………………….. | ………………………….. | |
(miejscowość, data) | (pieczątka imienna i czytelny podpis osoby fizycznej lub przedstawiciela osoby prawnej prowadzącej dotowaną jednostkę) |
W przypadku prowadzenia kilku typów szkół/placówek wychowania przedszkolnego rozliczenie należy wypełnić dla każdej jednostki osobno.